Avatar billede jkc Nybegynder
12. august 2004 - 00:14 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvilken laptop

Jeg overvejer at købe en af nedenstående, men er ikke sikker på hvilken jeg bør vælge. Hvad ville I vælge og hvorfor? Er der nogle store forskelle på de to laptops?
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=96815
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93716"
Avatar billede rickih Nybegynder
12. august 2004 - 00:16 #1
Personligt tror jeg at jeg havde taget ABook A630
Avatar billede rickih Nybegynder
12. august 2004 - 00:19 #2
Men der er selvfølgelig OS med til den anden... men stadigvæk ville jeg vælge ABook A630
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. august 2004 - 07:34 #3
(Sakset fra andet spm.):
Der er en ny artikel her: http://www.eksperten.dk/artikler/365
Ved ikke om det er noget du kan bruge. Ellers så brug Edbpriser.
Se også deres guide: http://www.edbpriser.dk/review.asp?ID=1590
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 09:06 #4
Kommer helt an på hvad den skal bruges til - og hvor mange penge du har at henadle for.

Generelt siger man at AMD og celeron er bundskrabet. Men skal den bare bruges til lidt surf går det an
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 09:09 #5
SKAL det være en af disse skal du nok tage

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=93716

Men som sagt er begge maskiner ikke kvalitet
Avatar billede htmlkongen Novice
12. august 2004 - 12:24 #6
Jeg har opdateret min gamle til en AMD til en 2,4 for 2000 kr,- incl 1024 DDR 3200. Grafikkort havde jeg, det er da billigt, og jeg vil "næsten" vove at påstå at der ikke findes et spil på markedet den ikke kan køre  ;) Ej det er der selvfølgelig, og når billederne i PSP fylder 150 mb kan den også godt lagge lidt ;) Men ellers kører den godt, men som du selv siger, hvad man skal bruge den til. Spil kan jeg hvert fald godt anbefale det :D
Avatar billede freehelp Praktikant
12. august 2004 - 12:45 #7
Det er bærbar vi snakker om Jeppe -hvordan vil du opgradere en bærbar
Avatar billede htmlkongen Novice
13. august 2004 - 10:44 #8
Det er jo lige det ;) Det var bare generelt det du sagde med AMD ;) ikke andet :D
Avatar billede freehelp Praktikant
13. august 2004 - 10:48 #9
Du kan ikke sammenligne en AMD til en bærbar og en til en desktop!
Avatar billede htmlkongen Novice
13. august 2004 - 11:25 #10
Well oki doki :|
Avatar billede freehelp Praktikant
25. august 2004 - 14:16 #11
Havde du lidt tid til feedback??
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 07:31 #12
Er det ikke ved at være tid til du giver feedback her - eller får lukket spørgsmålet?
Avatar billede freehelp Praktikant
21. oktober 2004 - 08:28 #13
Mon ikke tiden er moden til feedback eller en nedlukning af dette spørgsmål??