Avatar billede --vognmanden-- Nybegynder
11. august 2004 - 20:43 Der er 7 kommentarer

T630 viberarter virker ikk

hej jeg har lig fået en T630... jeg valgte at nulstille alt på den da jeg fik den men nu virker viberarteren ikke ... og det gjorde den før har self været inde i profiler å sætte den til men den viker ikk hverken ved et opkald eller ved sms nogen der ved hvorfor og hvordan man kan få den til at virke igen

og så lig et sidstespørgsmål da i købte den fulgte der da et kabel med så man kunne koble den til computeren?

Mvh. Vognmand
Avatar billede x-lars Novice
11. august 2004 - 20:53 #1
Til det sidste - nej, det gjorde der ikke, det skal man købe løst og det koster ca. 350,-

Kigger lige på det andet.
Avatar billede x-lars Novice
11. august 2004 - 20:56 #2
Har du bare sat den "til" eller "til, hvis tavs"?
Avatar billede --vognmanden-- Nybegynder
11. august 2004 - 21:03 #3
jeg har sat den til...
Avatar billede x-lars Novice
11. august 2004 - 21:07 #4
Men du sætter den via Profiler og ikke via Telefonindstillinger?
Avatar billede --vognmanden-- Nybegynder
11. august 2004 - 21:16 #5
ja via profiler men har også været inde under opsætning lyde og alarmer og så vibrator og sætte den til
Avatar billede x-lars Novice
11. august 2004 - 21:20 #6
Hmmmm......så giver jeg op. Kan ikke rigtig se, hvordan det kan ske. Mit bedste råd må være noget af det klassiske.....Sluk den, tag batteriet ud og sæt det i igen i morgen og se, om der er nogen ændring. Eller check Sony-Ericssons supportside, om der skulle være andre gode råd dér.
Avatar billede izemate Nybegynder
11. august 2004 - 21:59 #7
okay har du prøvet at bruge service menuen ??

tryk >*<<*<* hvor (<) er vejen du skal trykke på joystikket

der kan du under servicetests vælge vibrator.. så kan du se om den virker og hvis den ikke gør så er det bare til rep.. med den. :-)

og Nej det følger ikke et datakabel med som standard..

Held og lykke med det hele
<\\izemate