Avatar billede darkwizzard Nybegynder
26. februar 2001 - 18:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Photoshop 6.0 .. H J Æ L P..!

Jeg har næsten lige lært hvordan man laver logoer i Photoshop 6.0.. (Tak til jmf)
Nå... Så når jeg skal til at skrive en tekst, så kan jeg ikke se når jeg har skrevet den tekst. Ovre i højre hjørne. Der står den på 3% (Procent) Når jeg sætter den til 100 %.. Så laver den logoet 1000 gange så stort. Så bokstaverne snart er skrifttype 6000..Eller så\'n noget.. Nogle som der kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre, så jeg kan læse teksten igen :D
Avatar billede ragout.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 18:22 #1
Du skal naturligvis vælge hvilken skriftstørrelse der skal bruges - ligesom du gør det i f.eks. Word! Øh, hvis du ser siden i 3%, så tyder det på at din ImageSize er meget stor - det skal naturligvis passe til den størrelse du vil bruge. hvis du ændrer den senere, så vil du opleve kvalitetstab, hvorfor du skal definere det inden du går igang...

Med venlig hilsen i øvrigt

Avatar billede darkwizzard Nybegynder
26. februar 2001 - 19:23 #2
Jeg har selv fundet ud af det ... Takker for dit svar. Men jeg kunne ikke bruge det til noget...!
Avatar billede darkwizzard Nybegynder
26. februar 2001 - 19:23 #3
Jeg har nemlig selv fundet ud af det..!