Avatar billede hboj Nybegynder
11. august 2004 - 18:53 Der er 5 kommentarer

Outlook kan ikke startes

I morges efter at min m,askine havde stået tændt en halv times tid var der pludselig sort skærm. Jeg kunne ikke bare komme tilbage ved at flytte på musen. Til sidst lukkede jeg ned ved at holde tænd/sluk knappen inde. efterfølgende kunne jeg godt tænde maskinen men hver jeg forsøgte at åbne outlook døde den bare med timeglas. Ind i mlemme når jeg havde fået lukket staretde den op i fejlsikret tilstand men det hjalp heller ikke før den var kommet helt ind i outlook stoppede den.

Jeg er nu kommet så langt så jeg recover pcén som er en Acer T120. Jeg kan ikke få recover CD'en til at starte og jeg kan ikke få lov til at læse den Pdf der ligger på cd'en. Der dør computeren og så. Hvis bare en eller anden kan hjælpe mig med at få recovery cd'en i gang på dyret ville jeg blive meget lykkelig.
Avatar billede hcma Novice
11. august 2004 - 19:38 #1
prøv at checke hvor varm cpu'en er.
Avatar billede hboj Nybegynder
11. august 2004 - 19:49 #2
skal jeg bare prøve at lade den være slukket et stykke tid?
Avatar billede hcma Novice
11. august 2004 - 22:03 #3
sorry - er lige kommet tilbage.
Det kan være at dit køler/blæser er røget sig en tur eller ikke køler det den skulle og så bliver cpu + evr. bundkortet meget hurtigt for varmt, og så fryser det hele.
Har du mulighed for at checke joblisten og se om nogle processer tager alt cpu-kraften?
Avatar billede hcma Novice
11. august 2004 - 22:04 #4
glemte lige:  for et par dage siden frøs alt på min pc også når jeg kørte visse "tunge" programmer som brugte meget cpu-kraft. Det var simpelthen varmen der havde skylden.
Avatar billede x-lars Novice
12. august 2004 - 12:47 #5
Jamen, er computere da ikke nogle fantastiske maskiner?!? De fryser på grund af varmen!?!

Sorry for spam, men kunne ikke lade være! §;-D