Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2001 - 17:35 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Slukning af computeren!!!

Nogen der ved hvad jeg har gjort galt når min computer bare genstarter når jeg klikker i Windows Whistler (eller 2000) at den skal slukke?
Avatar billede goulduck Nybegynder
26. februar 2001 - 17:44 #1
BIOS opdatere....
Avatar billede mr-d Nybegynder
26. februar 2001 - 18:43 #2
Hvilket bundkort har du?

prøv evt. at downloade hal.dll fra prodcenten af dit bundkort, det kan være det...
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2001 - 19:53 #3
Asus CUV4X
Jamen det er bare sket fra den ene dag til den anden (mens jeg havde windows installeret) - tror det er pga. Windows...
Avatar billede hotpop Novice
26. februar 2001 - 20:28 #4
windows whistler og windows 2000 er 2 vidt forskellige styresystemer. Hvilket er det???
Avatar billede Slettet bruger
26. februar 2001 - 20:38 #5
Undskyld, Whistler...
Avatar billede hotpop Novice
26. februar 2001 - 20:43 #6
kender ikke whistler, men det er der andre her på sitet der gør.
Avatar billede guiron Nybegynder
27. februar 2001 - 21:12 #7
Har du aktiveret APM? Hvis jah! Hvad så med at deaktivere den???
Avatar billede Slettet bruger
27. februar 2001 - 21:55 #8
APM? Hvor?
Avatar billede guiron Nybegynder
28. februar 2001 - 11:51 #9
APM = Advanced Power Management!

Dette kan du aktivere / deaktivere den ved at gå ind under indstillinger, kontrolpanel, strømstyring!

/Guiron
Avatar billede Slettet bruger
28. februar 2001 - 15:51 #10
Jeg har ikke noget der hedder sådan!
Avatar billede tinab Nybegynder
01. marts 2001 - 11:55 #11
Har haft problemet i winnt og 98.Det var fejl på bundkortet (kender ikke navnet på bundkortet).
Hvis man pillede netkortet fra virked det igen.

Mvh. Tinab
Avatar billede guiron Nybegynder
01. marts 2001 - 19:11 #12
Hmm.. Så ved jeg ikke hvad det er, der er i vejen med din Whistler?? (BTW... det hedder det jo ikke på engelsk? det hedder noget med Power Management)

/Guiron
Avatar billede rickyhansen Nybegynder
15. marts 2001 - 00:45 #13
..nu håber jeg ikke jeg har mmisforstået det helt, men hvilken version af Whistler kører du? Selv HAR jeg kørt med Build2296 beta 1. Her virkede \"nedlukningen\" heller ikke. Det ER jo kun betasoftware, og i de nyere builds fungerer det fint fint på min maskine..
Avatar billede johannielsen Nybegynder
17. marts 2001 - 17:02 #14
Måske er det mig, men så vidt jeg ved er den eneste version af whistler en BETA, og så kan man vel kun regne med fejl!!!
Avatar billede rickyhansen Nybegynder
17. marts 2001 - 20:28 #15
Korrekt, men der er efterhånden kommet flere builds af denne fremtidige Windows, og der er mærkbart blevet fixet diverse bugs fra build til build. ;)
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2001 - 20:44 #16
Jeg lukker dette spørgsmål, da jeg selv har fundet fejlen!
Avatar billede johannielsen Nybegynder
17. marts 2001 - 21:48 #17
Hvor kan man få/downloade en sådan BETA-udgave? Skal man være certificeret Microsoft-tester?
Avatar billede rickyhansen Nybegynder
17. marts 2001 - 21:57 #18
Du skal være certificeret tester ja, og det kan godt koste kroner (selv sker det gennem min arbejdsplads)
Avatar billede trille2001 Nybegynder
20. marts 2001 - 01:10 #19
Hvad var fejlen så?
Avatar billede Slettet bruger
20. marts 2001 - 14:38 #20
Jeg geninstallerede Windows. Der manglede vist nogle DLL filer...