Avatar billede sorbis Nybegynder
26. februar 2001 - 17:02 Der er 3 kommentarer

Fax sender?

Hej!

Jeg vil gerne høre om der overhovedet findes en fax sender som man kan sætte på hjemmesiden?
Og hvis ja, hvor kan jeg få fat i den???
Avatar billede netsrac Praktikant
26. februar 2001 - 17:17 #1
Det tror jeg ikke der findes.

Du skal nok selv lave et komponent som kan snakke med et fax modem også sende en fax på den måde.

http://www.goldenplanet.dk tilbyder en fax service mod kontanter.
Avatar billede cyberzoom Nybegynder
27. februar 2001 - 00:31 #2
Jo hos digiweb.dk kan man købe sådan en løsning
Avatar billede netsrac Praktikant
27. februar 2001 - 10:38 #3
Cyberzoom >> Ja det kan man jo også hos GoldenPlanet, men jeg tror det han søger er en han kan bruge gratis