Avatar billede kook Nybegynder
11. august 2004 - 11:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

URGENT: Server Application Error ved visning af ASP sider

Jeg har fået et problem med min IIS. Tidligere har min webservice kørt fint og upåklageligt, men indenfor den sidste uge er den begyndt at nægte at vise ASP-sider.

Jeg har prøvet at tweake rettigheder og security leves, så jeg tror ikke det kan være det. Og det er ikke en fejl i koden, skulle jeg mene, da fejlen opstår selv ved et simpelt "Hello world" script.

Fejlen fortæller mig udover det at jeg skal tjekke event-loggen for en nærmere beskrivelse. Men min log er tom?

Er der nogen der har en idé om hvad det kan være?

Jeg har sat de lidt højere point end hvad man normalt giver, da jeg har brug for at få fikset det her hurtigt.
Avatar billede claus_p Nybegynder
23. august 2004 - 21:29 #1
Du er nødt til at give lidt mere info.

Hvis den ikke skriver mere end "Server Application info" kan du slå informative fejlbeskrivelser til i Explorer under "Tools/Internet Options/Advanced/", fjern hakket i "Show friendly http error messages" (ved ikke lige hvad den hedder i en dansk udgave).

Åbn desuden properties på dit website og gå ind under "Home directory/Configuration/App debugging" og slå både Client og server side debugging til (server side vises i Event loggen).

Sørg for at radio knappen står til at sende detailed info.

Claus
Avatar billede kook Nybegynder
17. januar 2005 - 04:21 #2
Lukket.