Avatar billede gchris5 Praktikant
11. august 2004 - 10:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Virus def. igen og igen!

Har en Norton Antivirus 2004 der kommer og vil have opdateret sin virus def.

Det får den så...... 10-30 minutter senere kommer den så på ny og siger at virus def. er forældet - opdater din virus def. hvilket bliver gjort igen...... og så 10-30 minutter senere.....'

Kan ikke lige finde noget på www.sarc.com, men gætter selv på det måske er en virus?!?

Nogen der har oplevet noget ligende?!?
Avatar billede nico83 Nybegynder
11. august 2004 - 11:36 #1
Hmmm...Er du sikker på at den skriver at dine Sig. filer er opdateret successfuldt?
Der skulle være en eller anden form for "log" du kan fejlfinde i i norton antivirus softaren... Har du firewall installeret på din maskine? Den kunne muligvis konflikte!

Du kunne evt. prøve at reinstallere Norton AntiVir for at se om det kunne hjælpe...?

Virus..? Ja det er da ikke umuligt, men prøv evt. en af de mange online free virus scannere -> Søg på google
Avatar billede majsmarken Nybegynder
11. august 2004 - 12:18 #2
En populær scanner fortiden:
http://www.mwti.net/antivirus/free_utilities.asp
DL til egen mappe; udpak; rul; opdatér; og se hvad der sker...
Avatar billede gchris5 Praktikant
26. august 2004 - 14:18 #3
Fandt en løsning! Nogen der vil have point?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 14:20 #4
... så ka' du jo også fortælle/skrive hvilken løsning ... hvis andre skulle finde vej hertil...
Avatar billede gchris5 Praktikant
26. august 2004 - 18:12 #5
Løsningen var at overlade problemet til en anden.....det er der næppe nogen der kan bruge til noget......
Avatar billede majsmarken Nybegynder
26. august 2004 - 18:23 #6
For en go' ordens skyld -
Så luk dette spm. ved at accept dit eget eller mit svar...