Avatar billede lippe Nybegynder
10. august 2004 - 22:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvem har en målgruppe

God aften Danmark. Jeg søger lidt hjælp til at finde nogle firmaer der har følgende målgruppe.
Drenge/mænd i alderen 15 til 25 år, og som bruger meget tid online.

Grunden til jeg spørger er jeg er ude efter at finde nogle firmaer, der har intresse i denne målgruppe, da jeg snart starter et projekt op hvor jeg får en massiv gruppe af brugerer i netop denne alders gruppe og hvor jeg skal bruge forskellige former for aftaler ;)

Bedste forslag får præmien på 100 points
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 09:01 #1
nu ikke for at være useriøs på nogen måde, men en side som sexaben.dk tror jeg rammer din målgruppe fint. sex der ikke skal betales for.

jeg har ingen ide om hva dit projekt går ud på, og derfor heller ikke en chance for at vurdere om en side med erotisk matriale kunne være et bud. Af andre sider er der
www.gratisting.dk
www.hephey.dk
Avatar billede lippe Nybegynder
11. august 2004 - 09:31 #2
hejsa, selvom svaret er godt nok, må jeg nok lige springe over der ;)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 09:38 #3
lippe, kan du fortælle os lidt mere om målgruppen andet end det er 15-25 årige mænd.
Avatar billede lippe Nybegynder
11. august 2004 - 09:50 #4
hvad mener du ? hvad deres intresser er ? altså det er PC'er - inet spil - sport - damer :P og hvad unge intreserer sig for. Det jeg er ude efter er firmaer som har unge i denne alders gruppe som den gruppe hvor de skal markedsfører sig over for.
Avatar billede lippe Nybegynder
22. august 2004 - 13:55 #5
nå ingen nyttige svar