Avatar billede cole Nybegynder
10. august 2004 - 21:25 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Power Point præsentation på TV uden andet arbejde på PC kan ses

Jeg har brug for en løsning til fremvisning af en Power Point præsentation på et lokal TV net uden at andet arbejde på PC'en kan ses. Som det kører nu kan alle se hvis jeg retter eller laver andet arbejde på den PC som kører præsentationen. Findes der nogen løsning på dette problem?
Avatar billede jkrons Professor
10. august 2004 - 22:03 #1
Så vidt jeg husker kræver det, at din pc er forsynet med to skærmkort, og at tv'et forbindes til det ene. Desuden skal understøttelse af to skræme være slået til i styresystemet.

Det nemmeste er faktisk at søge i hjælpen til Powerpoint efter "to skærme".  Her kan du læse, hvordan du aktiverer understøttelse af to skærme, og hvordan du så stater diasshowet på de to skærme.
Avatar billede cole Nybegynder
14. august 2004 - 08:51 #2
Svarret er brueligt