Avatar billede icondk Nybegynder
10. august 2004 - 19:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Forbindelsesproblemer mellem nokia 6230 og D-Link DBT-120 adapter

Hej.

Jeg har en nokia 6230 og har lige købt en d-link dbt-120 bluetooth adapter.
Jeg kan ikke oprette forbindelse mellem min mobil og min bærbar hvor adapteren er tilsluttet.
Jeg kan fint finde/se mobilen på min bærbar men så heller ikke mere.. forbindelsen timer ud..
Da jeg er lidt ny til alt dette, håber jeg på en opsætningsguide.

Håber der er én derude som kan rede min dag =). På forhånd tak!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
11. august 2004 - 16:19 #1
kan du pair de 2 sammen?
Avatar billede icondk Nybegynder
11. august 2004 - 17:33 #2
Nej nå jeg prøver at lave en "parvis forbindelse", og angiver et password.. kommer der ikke noget frem på mobilen hvor jeg kan indtaste det samme password... Og jo jeg har aktiveret bluetooth på mobilen.. =)

Hvad gør jeg ?!!
Avatar billede dennisbj Nybegynder
11. august 2004 - 18:58 #3
har du prøvet omvendt og par den fra mobil?,, hvilket software er der meddin dongle
Avatar billede icondk Nybegynder
12. august 2004 - 00:13 #4
Ja det giver samme resultat fra mobil til dongle/pc. Jeg har envidere prøvet denne guide : http://www.jonsguides.com/bluetooth/

Stadig det samme resultat - får ikke mulighed for at indtaste password og derfor timer forbindelsen ud..
Avatar billede dennisbj Nybegynder
12. august 2004 - 07:51 #5
du skal prøve et andet software,,, da alle bleuetooth er den samme csr chip virker alle slags software der til,,, du skal bruge widcomms software,, du kan kontakte mig på cartman_dk@hotmail.com, så kan du få det
Avatar billede icondk Nybegynder
11. september 2004 - 10:28 #6
jeg har fundet en løsning. Det var mobiltelefonen den var gal med. Fik opdateret firmwaren og så virkede det fint.

Tak for hjælpen ellers.