Avatar billede eaglex Nybegynder
10. august 2004 - 19:19 Der er 6 kommentarer

CAD tegner søges

Er du klar på lidt småopgaver i CAD, der skal bruges i forbindelse med noget produktion, så kunne det være dig jeg søger.

Jeg skal have lavet nogen CAD tegninger til nogen forskellige produktions opgaver inden for plast produktion og indenfor CNC bearbejdning.

Kontakt mig på mail: kl@standin.it
Avatar billede cerb Nybegynder
10. august 2004 - 21:52 #1
Hvad taler vi om her ?, du siger du skal have tegnet nogle cad tegninger, hvordan og hvorledes ? taler vi om ny konstruktion eller arbejdstegninger efter stumper der er lavet ?.
Avatar billede quit Nybegynder
10. august 2004 - 22:03 #2
For os (eller mig :D) der ikke ved hvad CAD er... kan jeg/vi så kort få det forklaret... tak?
Avatar billede cerb Nybegynder
10. august 2004 - 22:14 #3
hehe ;D
det er et 2D tegneprogram, man kan osse tegne i 3D men det er det ikke ret godt til.
På min arbejdsplads bruger vi det til at tegne arbejdstegninger til håndværkerne på værkstedet så de har noget at lave i løbet af dagen.
Hvordan tegninger kommer til at se ud afhænger af hvilket mål vi har satm altså hvad vi skal have fremstillet.
Avatar billede quit Nybegynder
10. august 2004 - 22:29 #4
oooh okay... mange tak :)
Avatar billede eaglex Nybegynder
10. august 2004 - 23:22 #5
Det er en ny tegning, der er på nuværende tidspunkt ingen arbejdsmodel...
Avatar billede mobius6 Juniormester
11. august 2004 - 00:24 #6
jeg tror du vil få mere trafik hvis du postede dit spôrgsmål i 3D adf.
"grafiske opgaver" er mest besøgt at web relatret grafisk design og optimering. olign. i 3d afd. finder du modelleringskyndige, du kan sikkert også finde folk der kan løse opgaven i 3Dstudie (som muligvis vil fordre et bedre slut resultat?)