Avatar billede carner Nybegynder
10. august 2004 - 19:09 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Hvad er dette.

Som i overskriften Spørger jeg igen hvad er dette:

"JUICE Hurtigere Bredbånd"

www.juicboosted.com

Jeg vil gerne vide noget, om hvordan det hænger sammen, og om der nogen der har erfaring med et sådant tilbud?

Er det virkeligt gratis, at være koplet op hos Juiceboosted.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. august 2004 - 19:13 #1
Det lader til  at være noget pyramide-fis. Læg mærke til at hver gang man vælger at man vil have det, skal man skrive hvem der har henvist. Så sådan noget turde jeg ikke sætte min lid til *s*
Avatar billede sim00n Praktikant
10. august 2004 - 19:15 #2
er ''pyramide fis'' ikk ulovligt? - En jeg kender blev tilmeldt af nogle han ikke kender så nu får han 700 kr pr måned..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. august 2004 - 19:17 #3
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. august 2004 - 19:21 #4
Prøv at se dette indlæg fra linket, hvor de fortæller om systemet:

JUICE affiliate support will send you marketing material and advice to help promote the offer to customers and recruit affiliates.

JUICE will make Internet life much nicer for users, however hidden away invisibly in the service are hundreds of thousands of “points of revenue” that JUICE has affiliated themselves with that generate them a huge revenue.

Don’t miss this opportunity. This is like the internet starting all over again, but with you at the top of the money tree.

Therefore, when you refer 10 affiliates into JUICE and they refer another 10 each who further refers 10 affiliates and each of them sign up 100 JUICE customers per month, then the income you could EARN is really phenomenal. Work it out for yourself! Your income would be over £200, 000 GBP a month from your own overrides and personal revenue. £200, 000 GBP

Hvis ikke det er pyramide ...
Avatar billede sim00n Praktikant
10. august 2004 - 19:23 #5
hvis ikke det er pyramide så hvad?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. august 2004 - 19:39 #6
Indlægget bekræftede min mistanke om at det er pyramide. Det var blot det, jeg slår fast. Alene det er nok til at få alle alarmklokker til at ringe, for så er der en hel masse der kommer til at betale for at nogle få tjener penge. Og jo, pyramidespil er ulovligt i danmark, men det kan omgås hvis man sælger et "produkt". Der er et enkelt lovligt pyramidespil i danmark, efter hvad jeg har hørt.
Avatar billede carner Nybegynder
10. august 2004 - 19:45 #7
Hej Jeg taker for foreløbelige svar venter en stund med at give point, jeg kunne godt lide at vide om der er en eller anden som har tilmeldt sig, og i så tilfælde, hvad får man, hvad kommer man til i sidste ende at betale?
Hilsen Carner.
Avatar billede sim00n Praktikant
10. august 2004 - 19:47 #8
Hvilket.. ? Please find ud af det :D
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. august 2004 - 19:48 #9
worldgamesinc
Avatar billede carner Nybegynder
11. august 2004 - 00:00 #10
tonnybrandt Accepterer dit svar.
Hilsen carner.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. august 2004 - 00:12 #11
Takker for point :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 08:45 #12
tonnybrandt - hva med alo vera, det er vel også en form for pyramide, og fuldt lovligt
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. august 2004 - 10:42 #13
triple-x > Det må jeg give dig ret i, men jeg kendte ikke til at der var en pyramidestruktur bag det produkt.
http://www.pharmaceut.dk/%7B17B718CE-6F81-440D-A0FE-28924A5A4527%7D
Og grunden til at det er lovligt er jo netop at de sælger et produkt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 10:52 #14
tonnybrandt - jeg skal bestemt ikke gøre mig klog på dette område, men vil det sige at så længe du har et produkt du sælger er det lovligt?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
11. august 2004 - 10:59 #15
Jeg kender en der er med i worldgamesinc, og derfor fulgte jeg med i pressen omkring dette produkt. Deres produkt er at de giver adgang til et lotteri samt nogle spil, og da de havde et produkt, var det derfor ikke ulovligt. Jeg så et klip fra en tvudsendelse hvor dette blev bekræftet, men det er også i bund og grund et pyramide spil. Min bekendt og dem han havde fået med, mistede skam også alle de ca 1500 kr de havde indbetalt.
Avatar billede triple-x Nybegynder
11. august 2004 - 11:01 #16
tonnybrandt - okay helt iorden, jeg holder mig også langt væk fra disse ting.