Avatar billede Slettet bruger
10. august 2004 - 16:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med download af filer via IIS 6.0 på Windows 2003

Hey..
Jeg har et underligt problem..
Jeg har lavet noget asp som læser nogle binæer filer fra en MS SQL 2000 database, så man på den måde kan downloade filerne igennem en asp side.
Der er dog et problem. Hvis filerne er over 15Mb så kan jeg ikke downloade dem, og jeg har været inde i metabase.xml og ændre et par værdier.
kan nogen sige mig hvad jeg skal ændre for at dette burde virke?
tak.
Avatar billede claus_p Nybegynder
23. august 2004 - 21:30 #1
Mere info tak.

Hvad sker der, får du en fejl?? Kan det være en timeout??

Claus
Avatar billede Slettet bruger
29. august 2004 - 16:37 #2
Hey.. Jeg fandt ud af at det skyldes den måde som jeg streamede filen ud på..
jeg gjorde det at jeg tog og loade hele filen og smide den ud på siden af engang, hvis man læser f.eks. en chuck på 3000 bytes og smider den ud afgangen, så virker det :)