Avatar billede free_help Nybegynder
10. august 2004 - 14:28 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Køb af ny computer.

Hej Eksperter.
Jeg skal bruge en ny computer.
Jeg vil gerne have en mega nice en.
Den skal have

min. 512mb ram.
min. 17" skærm
min. 2800 Mhz

Selvfølgelig søger jeg den billigste af dem alle ;)
Jeg vil gerne give mere for dem der kan mere.. Men ikke det der med at betale 6000,- x-tra fordi den hedder 3,6 frem for 3,4. Det er latterligt.

Håber I kan hjælpe!!
Avatar billede -cyruz- Nybegynder
10. august 2004 - 14:34 #1
se den her: http://www.zitech.dk/product/Details.aspx?ID=155606

der følger godt nok ik skærm eller windows med....
Avatar billede rosenberg Nybegynder
10. august 2004 - 14:34 #2
Du burde overveje holdbarheden for en PC...

Kan varmt anbefale PowerMac G5...

www.apple.dk --> Store --> :0)
Avatar billede james_t_dk Juniormester
10. august 2004 - 14:56 #3
DELL Dimension 4600 (D0840)
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/dimen_4600?c=dk&l=da&s=dhs
Klik konfigurer og køb, fravælg onsite service og tilvælg skærmen, pris 5781 kr.

Standard komponenter:  Intel® 865G Chipsæt, understøtter Dual Channel DDR RAM
Indeholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem
Understøtter Intel® Pentium® 4 processorer med 533MHz og 800MHz systembus
Midnight Grey mini-tower med 8x USB 2.0, 3 PCI slots og 1 AGP 8x slot
Integreret Intel 10/100 Pro Ethernet
Norton Internet Security 2004 (AntiVirus, Firewall, Privacy) - 90-dages prøveversion

Operativsystem:  Microsoft® Windows® XP Home

Specialtilbud:  Nej tak - jeg ønsker ikke dette tilbud

Service:  1 års afhentningsservice. Standard for denne model (-DKK - 1.268 kr)

CompleteCare:  Indgår ikke

Processor:  Intel® Pentium® 4 Processor med HT teknologi (2.80 GHz, 1 MB Cache, 533 MHz FSB)

RAM:  Specialtilbud: 512MB Dual Channel DDR (2X256MB DIMM)

Harddisk:  40GB IDE Harddisk (7200RPM)

Grafikkort:  Integreret 4MB Intel 3D AGP grafik

Skærm:  Dell E773 17" (15.9 VIS) CRT-skærm, non-TCO (+ DKK 925 kr)

Optisk enhed:  48x CD-ROM

Højttalere:  Indgår ikke

Lydkort:  Integreret 5.1 Audio

Dell Picture Studio:  Dell Picture Studio Standard Edition

Modem:  Indgår ikke

Tastatur:  Dell QuietKey tastatur, standard PS/2

Mus:  Dell PS/2 mus med scroll wheel

Software:  Microsoft® Works 7.0

Sprog på operativsystem og software:  Dansk

Installationstjenester:  Indgår ikke

Dell online training:  Indgår ikke

Standard komponenter:  Intel® 865G Chipsæt, understøtter Dual Channel DDR RAM
Indeholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem
Understøtter Intel® Pentium® 4 processorer med 533MHz og 800MHz systembus
Midnight Grey mini-tower med 8x USB 2.0, 3 PCI slots og 1 AGP 8x slot
Integreret Intel 10/100 Pro Ethernet
Norton Internet Security 2004 (AntiVirus, Firewall, Privacy) - 90-dages prøveversion
Avatar billede free_help Nybegynder
10. august 2004 - 14:57 #4
Jeg kan kun sige perverst...

Jeg har 3 normale computere og 1 bærbar.

de 3 normale har kostet: 30.000 (sat ned fra 50.000), 15.000, 7000.

jeg håbede vi kunne finde en nice computer for omkring 4.000-10.000 helst omkring de 5-6.000!
Avatar billede rosenberg Nybegynder
10. august 2004 - 14:58 #5
lars du for 10 point af mig hvis du køber Mac ! :0)
Avatar billede free_help Nybegynder
10. august 2004 - 15:09 #7
Lars ??
Det skal ikke være Apple. Jeg snakker real PC :) (Der gjorde jeg 1 af Exp fornærmet)

james_t_dk: Ja har også været inde og kigge lidt på dell. Men hvad er det for noget med det graffikkort. Kan man godt sætte sit eget i ? Og hvordan er dem der følger med?
Avatar billede rosenberg Nybegynder
10. august 2004 - 15:16 #8
sorry troede du var en anden... ;0)

Nå ja men.. hmm... pc  .... ad :0)
Avatar billede free_help Nybegynder
10. august 2004 - 16:07 #9
http://shop.topdata.dk/product.asp?product=419&page=1

hvad siger i til sådan en.. kommer den op på niveau med nogen af de bedste computere nu ???
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. august 2004 - 12:18 #10
Ja grafik kortet er onborad og kan disables, hvis du sætter et andet i. Det grafik kort der følger med er nok ikke det bedste og det bruger af det ram du har i maskinen.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
11. august 2004 - 12:20 #11
Avatar billede free_help Nybegynder
22. november 2004 - 16:05 #12
nogen der føler de fortjener point-flow fyr svar af!
Avatar billede norbert Nybegynder
22. november 2004 - 16:56 #13
Jeg har ikke så meget forstand på om det er et godt tilbud eller hvad, men har du set det tilbud, Aldi har på onsdag?
http://aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_48/OFF01.HTM
Avatar billede free_help Nybegynder
22. november 2004 - 17:16 #14
norbert: Pænt af dig.. Men har allerede købt et monster ;)
Avatar billede norbert Nybegynder
22. november 2004 - 17:18 #15
OK da - håber du er glad for den :-) Men Aldi's tilbud ser da umiddelbart til at være et godt tilbud - hvis man altså ikke lige HAR købt én :-)