Avatar billede 99c09 Nybegynder
10. august 2004 - 14:12 Der er 4 kommentarer

Groteske Uninstall problemer

Hej Alle!

Hvis du ikke er til lange forklaringer så spring til 2...

Jeg har det mest lamme problem i verden! Jeg havde et problem med et program jeg ikke kunne afinstallere... så derfor fandt jeg det fantastiske program Ashampoo UnInstaller Plus Suite :(
det klarede ærterne MEN! jeg kan ikke afinstallere det! altså afinstallations programmet!:( har døjet med det længe! den bliver ved med at sige at INSTALL.LOG ikke kan åbnes! men jeg har studeret denne nøje men kanne ikke se nogle broblemer? og ikke nok med det så har programmet også en .£@!:(£$@...bzzzzz åndsvag "monitor" som hele tiden popper op når jeg updater eller installere nye sager! .... undskyld den lange forklaring ...

Findes der et program som kan afinstallere programmer via deres *.log filer ?

MVH. "Ashampoo UnInstaller Plus Suite" er det bittreste program i verden tror jeg..
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
10. august 2004 - 14:20 #1
Har du prøvet at geninstallere programmet og efter en genstart, afinstallere det ?
Avatar billede 99c09 Nybegynder
10. august 2004 - 14:22 #2
jeps it's not working!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. august 2004 - 11:41 #4
???