Avatar billede corona10 Nybegynder
10. august 2004 - 12:55 Der er 2 kommentarer

Mærkelig udskrift i rapporter

Hej,
når jeg laver en rapport på baggrund af indholdet i en tabel bliver indholdet af felterne vist med  m e g e t  stort mellemrum mellem bogstaverne = der kan ikke være specielt meget på siden. Der er ikke noget i vejen med øvrig tekst som fx overskriften over felterne.
Fejlen er der også på udskrifter.

Nogen ideer....?
Avatar billede corona10 Nybegynder
10. august 2004 - 13:13 #1
Hmm... samme rapport udskrevet på en anden maskine på samme printer: pæn og nydelig tekst...
Avatar billede nih Novice
10. august 2004 - 15:39 #2
jeg tror ikke man kan sætte afstanden mellembogstaverne i en alm tekstbox.

Du skal nok have en opdateret printerdriver.

Jeg har selv haft problemmer med en HP printer. Det var især pdf filer der så sjove ud.

Niels