Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
10. august 2004 - 12:50 Der er 9 kommentarer

Kan man få opdate NOKIA 8250 til dansk og dansk ordbog..

jeg ahr en nokia 8250 og jeg vil meget gerne havde den opdate til dansk og rigtig gerne til dansk ordbog...

kan nogen hjælpre mig...

hilsen ken
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2004 - 12:54 #1
Det er vel blot softwaret der skal opdateres i telefonen.
Jeg går ud fra du har købt din telefon i udlandet, siden den ikke har dansk.
Men find en nokia forhandler, og få dem til at opdater telefonens software.
Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
10. august 2004 - 12:58 #2
den findes ikke i EU men kun i asien... og der har jeg købt den...
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2004 - 13:05 #3
du kan godt få den opgraderet.. , prøve www.musr.dk ... det er billigst der ..
Avatar billede screem_brille Novice
11. august 2004 - 12:08 #4
En 8250 findes der ikke dansk til, du kan vist nok få en sprog pakke som har T9 (dansk ordbog).
Avatar billede k-jorgensen Nybegynder
11. august 2004 - 20:25 #5
jeg er lidt ligeglad med om jeg kan lave den om til dansk men skal bare ahvde SLETTET HELÆE ordbogen og install en dansk T9 ordbog
Avatar billede screem_brille Novice
06. september 2004 - 19:07 #6
Jamen som jeg skriver er jeg ikke sikker på at en T9 ordbog findes til 8250, Du skal dog ikke forvente at nogle authoriserede værksteder vil hjælpe dig, da de ikke kan give dig en ny / anden telefon i tilfælde af at den dør under opdateringen.
Avatar billede screem_brille Novice
15. marts 2005 - 14:07 #7
Kan du ikke få lukket det her spørgsmål ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 01:40 #8
Kunne man forvente noget feedback ?
Avatar billede screem_brille Novice
12. april 2007 - 01:18 #9