Avatar billede pioneren Nybegynder
09. august 2004 - 19:18 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Trykkeri - blikskilte?

Godaften de noble eksperter,

Hvor ialverdens findes et trykkeri som kan trykke små blikskilte, - lidt alá mc donalds askebægre, blot en anelse tykkere?

På forhånd tak,

En nådesløs pioner!
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2004 - 20:12 #1
det kan jeg godt klare for dig, jeg har en lille side geshêft som hedder Euro-Print
vi laver ALT der kan trykkes/printes/præges/standses osv.
minuset er at vi bor i kina og der er 3 ugers leveringstid (fragt), tilgængæld er det til 1/2 pris (mindst) :)

men ellers prøv og snak med svendborg tryk:
http://www.svendborgtryk.dk/

hvis ikke de selv kan så hved de sikkert hvor:)
Avatar billede pioneren Nybegynder
09. august 2004 - 21:14 #2
Det lyder til at være en interessant, hvor kan vi få fat på Jer?
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2004 - 21:22 #3
du kan skrive til mig på images@fuel.dk
og smide dit telefon No. så ringer jeg til dig i morgen efter 12.00
(jeg er nemli' på ferie/forretning her i DK frem til dem 24'ende :)

vores danske medarbejdere (sælgere) starter først igen d. 1'ste
indtil da holder jeg og fruen skansen :))

sitet euro-print.dk er først helt klart lige før d.1'ste
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2004 - 21:23 #4
du kan selvfølgelig også spørge til detaljer i en mail
jeg sidder oppe det meste af aftenen/natten i dag :)
Avatar billede pioneren Nybegynder
09. august 2004 - 22:20 #5
Ved kontakt til images@fuel.dk, får jeg blot en auto respond i roen?
Avatar billede mobius6 Juniormester
09. august 2004 - 22:26 #6
det var satans, jeg har ellers fået din mail...
svarrer lige på den :)
Avatar billede whyme Nybegynder
14. august 2004 - 12:28 #7
mobius6: kan du skrive en e-mail til mig omkring dit firma i Kina? er evt. interesseret i at importere og sælge produkter fra dig i Danmark. Er momsregistreret. kontakt: info@c4y.dk
Avatar billede pioneren Nybegynder
10. februar 2005 - 19:38 #8
..