Avatar billede tue69 Nybegynder
09. august 2004 - 16:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Coolshop.dk

Hej Allesammen..

Er her nogle i dette forum som har handlet via coolshop.dk?

I så fald hvilke erfaringer har i haft derfra (positive og negative)

Mvh Tue69
Avatar billede htmlkongen Novice
10. august 2004 - 10:02 #2
Hey! Kan sige at jeg bestilte Railroad Tycoon derfra den 10 juli. Der stod at der var 3-5 LEVERINGSDAGE... Jeg sendte en email da jeg ikke havde modtaget noget efter 8 dage, det tog dem så yderlig 3 dage at svare på den, hvor de svarede at den ville blive sendt onsdag og den skulle være kommet torsdag. Da jeg ikke havde modtaget den lørdag skrev jeg en email til dem ige. Da de ikke havde svaret tirsdag, fandt jeg langt om længe deres nummer (ikke via hjemmesiden!) og kontaktede dem. "Det var meget beklageligt" og bla bla. Det vil blive sendt mandag (igår) og ved ikke om jeg har fået det endnu. Så dårlige erfaringer har jeg med dem. Hvis jeg modtager spillet idag, er der gået lige præcis en måned! Under al kritik efter min mening. Gi 30 kr mere og køb et andet sted...

Håber du kan bruge det
Avatar billede htmlkongen Novice
11. august 2004 - 08:07 #3
(Fik det ikke igår!) :(
Avatar billede htmlkongen Novice
11. august 2004 - 13:48 #4
Kunne du bruge det? Når jeg kommer hjem idag kan jeg se om jeg har fået det. Så jeg skriver lige i morgen igen ;)
Avatar billede tue69 Nybegynder
11. august 2004 - 15:27 #5
det kan du tro... og jeg har givet dig point som fortjent :-)

Tak for svaret.. . jeg handler nu istedet på games4sale.dk - de giver dag-til-dag levering på flere varer og har super priser!
Avatar billede htmlkongen Novice
12. august 2004 - 09:28 #6
Ok super og tak for det. Jeg annulerede aftalen efter samtale med dem. De havde ikke engang fået det hjem igår. Under al kritik efter min mening :( Held og lykke med de andre ;)