Avatar billede me26 Nybegynder
09. august 2004 - 16:15 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

win explore på mac

for at lokke på min skoles elevnæt (skive teknisk skole ) er man nød til at havde win versjonen af explore (dur ikke med explore:mac) kan man på en eller anden måde komme til at køre det på en mac ????????????? det er et stort problem for mig da alle opgaver , skemaer osv bliver lagt ind til os der
Avatar billede straszek Praktikant
09. august 2004 - 16:19 #1
Eneste mulighed er at bruge programmet virtual PC. Med det får du et windows 98, 2000 eller xp, du vælger selv, og på dit mac osx. Det er ikke videre hurtigt, men det virker.

Det lyder dog mærkeligt at du ikke  kan logge ind, har du prøvet med flere forskellige mac browser - safari, netscape, mozilla?
Avatar billede snowball Novice
09. august 2004 - 16:54 #2
Hvis du ikke har noget imod at prøve en anden browser, så kan du prøve med Opera, for den kan du jo sætte til at identificere sig som Internet Explorer, og så kan du muligvis komme ind på jeres elevnet.

Du kan hente Opera 7.54 til Mac her:

http://ftp.sunet.se/pub/www/clients/Opera/mac/754/en/om_en_7.54.dmg
Avatar billede me26 Nybegynder
27. august 2004 - 15:01 #3
der er simpelt hend ikke noget der virker så jeg deler bare de point og er desvere nød til at købe en gammel pc så jeg kan lave opgaver hjemme fra skolen vil ikke åbne op så mac brugere kan lokke på
Avatar billede me26 Nybegynder
27. august 2004 - 15:02 #4
aja det ku jegg så ikke lige finde ud af at dele hmm sorry
Avatar billede snowball Novice
27. august 2004 - 15:45 #5
Vi skal begge lave et svar for at du kan dele ;)

straszek bliver derfor nødt til at lave et svar igen.
Avatar billede straszek Praktikant
27. august 2004 - 15:49 #6
Svar igen igen
Avatar billede straszek Praktikant
28. september 2004 - 19:32 #7
Jeg svarede på det du spurgte om du skylder mig point!!!! alt andet er uacceptabelt
Avatar billede snowball Novice
28. september 2004 - 23:20 #8
straszek: Du kan få dine 100 point i http://www.eksperten.dk/spm/544855 :)
Avatar billede straszek Praktikant
29. september 2004 - 08:36 #9
Takker, har smidt et svar der...