Avatar billede abcdefghijklmn Nybegynder
09. august 2004 - 15:48 Der er 5 kommentarer

Hvem kender en virksomhed som søger en dygtig grafiker

Kender I nogen (virksomheder) som er på udkig efter en dygtig grafiker med proffesionel erfaring? Og som selvfølgelig kræver løn for sit arbejde *G*?
Så er her ihvertfald et link til min hjemmeside med tidligere opgaver på... http://www.wantedforgood.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
10. august 2004 - 09:54 #1
Nu har vi godt nok kun 512 her ude på arbejdet mens vi venter på vores 2mbit, men har taget flere minutter indtil videre at loade siden.... Dårlig idé at have en mp3 fil kørende....
Avatar billede locturian Nybegynder
10. august 2004 - 09:55 #2
Ja, fik ikke rigtig set siden, blev træt af at vente på at den mp3 skulle loade... :)
Avatar billede abcdefghijklmn Nybegynder
10. august 2004 - 12:05 #3
Det har du ret i....Filen fylder en bondegård. Jeg har fjernet den nu....er det bedre???
Avatar billede abcdefghijklmn Nybegynder
10. august 2004 - 12:12 #4
Jeg ved at siden køre ALT for langsomt men har desværre ikke haft tid til at opdaterer den og komprimerer billederne yderligere...
Min stærkeste side har aldrig været det web-tekniske, nok snarre på det grafiske/kreative område.
Avatar billede cybermike Nybegynder
12. august 2004 - 16:06 #5
Jeg syntes siden virker som 'endnu en grim side paa nettet', normalt er jeg ligeglad med dessignet paa en side (jfr mit eget cv f.eks. :p) men af en dessigner at vaere er det der lidt for snusket.

Den med tekst der koerer forbi det laerte jeg ungerne i ungdomsskolen og det syntes de var maegtigt sejt....men det er der altsaa ikke mange andre der goer.

Jeg bryder mig heller ikke om at faa en pdf smidt i hovedet naar jeg vil laese dit cv, lav en html udgave af cv'et og lav saa et link der hedder 'hent pdf version her'

Desuden syntes jeg du skal bruge en aften paa at bygge din side op med div's og php istedet for dine rammer, og saa smide et federe dessign paa, nu hvor du rent faktisk arbejder med dessign :) Det du har lavet for moebelbutikken syntes jeg er rigtigt godt.

Just my five cents :)