Avatar billede flimmerdreng Nybegynder
09. august 2004 - 10:50 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bad allocation

Jeg har lavet en backup af min dvd og vil brænde den med clonedvd. Den nægter at udføre dette grundet en "Bad allocation". je g har forsøgt med nero og dvd-decrypter men intet ser ud til at virke. Håber at der nogle som kan hjælpe
Avatar billede edbsmeden Nybegynder
11. august 2004 - 16:25 #1
Prøv at bruge DVD Shrink og lad bare den brænde din DVD også, det funker helt fint. Hvorfor gøre det besværligt når det nu er så nemt (;-)))
Avatar billede flimmerdreng Nybegynder
14. marts 2005 - 20:15 #2
OK tak for hjælpen. sorry jeg ikke har svaret. men jeg havde faktisk glemt denne tråd. skal du ikke have nogle point.
Avatar billede edbsmeden Nybegynder
14. marts 2005 - 21:11 #3
Jo tak Jeg håber at du ku bruge det til noget