Avatar billede moonglider Nybegynder
09. august 2004 - 02:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problem med ICS

Jeg har et problem med Windows 2003's ICS.

Jeg har 2 adsl linjer.

Linje 1 : Er delt via ICS (2Mbit/512Kbps)
Linje 2 : Er Ikke delt. (512Kbps/512Kbps)
Begge linjer er ved Tele2 og med fast ip adr.

Som sådan så virker det godt nok, men pludselig virker delingen ikke (hvis jeg f.eks surfer fra en anden pc'er) og hvis jeg så disabler linje 2 så virker det med det samme. Jeg enabler herefter linje 2 igen og delingen virker stadigvæk. Det er så lidt forskelligt hvor længe der går før delingen holder op med at virker, når den gør det ja så skal jeg bare disable linje 2 igen og alt virker...

Nogen som kan give mig en løsning på problemet, hvor begge adsl linjer er forbundet direkte til min server.
Avatar billede serverservice Praktikant
12. august 2004 - 19:42 #1
Står der noget spændende i systemlog i eventvieweren på de tidspunkter hvor ics sætter ud? gerne eventid med rødt og andet relevant info
Avatar billede serverservice Praktikant
26. august 2004 - 18:44 #2
feedback plz?
Avatar billede moonglider Nybegynder
26. august 2004 - 18:52 #3
Nej der er ikke noget spændende i systemlog... desværre
Avatar billede moonglider Nybegynder
22. december 2005 - 14:03 #4
lukket
Avatar billede moonglider Nybegynder
22. december 2005 - 14:03 #5
-