Avatar billede jokertwo Nybegynder
09. august 2004 - 00:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Angive kunstigt dvdrw-drev?

Kan man få et program så computeren tror den har et DVDRW-drev installeret?
Avatar billede jokertwo Nybegynder
09. august 2004 - 00:48 #1
jeg fatter ikke hvor jeg skal lægge det henne :(
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2004 - 07:52 #2
Avatar billede freehelp Praktikant
10. august 2004 - 10:01 #3
øhh du kan da ikke få en drev til at tro det er en brænder *G*
Avatar billede jokertwo Nybegynder
11. august 2004 - 02:04 #4
freehelp-> Læs spørgsmålet igen og kig på dit eget spørgsmål. Det har intet med hinanden at gøre.

Jeg ville give nogle flere point men manglede menuen i venstre side, så jeg lukkede og åbnede et nyt. Det kan være jeg er lidt for ny i det... endnu.

Men jeg mangler stadig noget som kan snyde computeren til at tro den har en dvd-brænder.

Daemon Tools kan jo angive et cd-rom-drev så jeg kan afspille imagefiler, og jeg søger nu noget som kan angive dvd-rænder-drev. Nogen der kan hjælpe eller er det ikke til at forstå mit spørgsmål?
Avatar billede freehelp Praktikant
11. august 2004 - 07:58 #5
Du mangler jo den laser der gør at du kan brænde med drevet!!

Du kan opgive det projekt for det kan du ikke fixe ligemeget hvad du så end gør..
Avatar billede jokertwo Nybegynder
12. august 2004 - 12:09 #6
prøv nu at forstå noget. Jeg skal jo netop ikke bruge det til noget som helst andet end at computeren skal tro der er en brænder installeret. Igen: Jeg skal IKKE bruge en brænder, men computeren skal bare TRO der er en brænder.

For at skitsere det mere, så er det fordi jeg ikke kan lave back-up af nogen DVD-skiver UDEN der er en dvd-brænder installeret på pc'en og det gælder også selvom jeg ikke skal brænde en skive, men kun lave det som fil på pc'en. Derved er eneste problem at computeren ikke vil bruge programmet da den tror den ikke kan brænde det på en skive når den har overført filerne til pc'en. Er det tydeligt nok?
Avatar billede freehelp Praktikant
11. september 2004 - 07:29 #7
Er det ikke ved at være tid til du giver feedback her - eller får lukket spørgsmålet?
Avatar billede jokertwo Nybegynder
11. september 2004 - 18:03 #8
ingen kunne hjælpe