Avatar billede eckhoff Nybegynder
09. august 2004 - 00:33 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Hjæælp mig, med Nyhedssystem

Hej derude,,,

Jeg har lavet en side til min dejlige kæreste, men er så kommet i den situation at hun skal have en webblog/nyhedsscript op på siden, og her er jeg stået helt af, da jeg endnu kun er newbie inden for PHP/MySQL. Er der nogle venlige sjæle der kan hjælpe mig med et sådant problem...????

Det jeg/hun søger er et almindeligt script(PHP) hvor der kommer en enkelt nyhed op på evt. forsiden. og derfra skal man så kunne klikke på et link til de ældre tekster i arkivet. Der skal s'føli også være en "Skjult" Admin del...
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2004 - 00:39 #1
Kan forslå dig at kigge på fx. http://netcoders.dk/sources.asp?mode=list_sources&tech_id=2 og se om der ikke er noget du kan bruge og bygge videre på !
Avatar billede 2c Nybegynder
09. august 2004 - 00:48 #2
Du kan også prøve at kigge på denne artikel: http://udvikleren.dk/article.php?aid=135&techid=6
Avatar billede leif Seniormester
09. august 2004 - 00:57 #3
Lige en kommentar til den artikel som 2c kom med, husk det er artikel, det er ikke et færdigt copy and paste script.

Ligger lige forresten lige et svar, hvis du skulle få løst til at give mig point !
Avatar billede exp Juniormester
09. august 2004 - 08:11 #4
Avatar billede rasm Nybegynder
09. august 2004 - 10:23 #5
Jeg kan godt lave et til dig, kontakt mig for oplysninger på msn: dyrefoto@hotmail.com
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2004 - 11:24 #6
exp> kunne tænke mig at se http://www.script.dk/sourcecode.jsp?resourceId=1039

men linket virker ikke mere, har du et andet ?

.
Avatar billede exp Juniormester
09. august 2004 - 11:46 #7
Hmm... gad vide hvor den fil er blevet af... men ser lige om jeg kan finde den derhjemme et sted. Det bliver dog først engang i aften.
Avatar billede eckhoff Nybegynder
09. august 2004 - 12:24 #8
Hmm... rasm det lyder godt...., men er ikke hjemme før i aften
Avatar billede rasm Nybegynder
09. august 2004 - 14:28 #9
det er bare i orden jeg har tid til kl 10 ca...
Avatar billede eckhoff Nybegynder
09. august 2004 - 15:30 #10
passer mig fint... der er jeg lige kommet hjem fra arbejde...
Avatar billede sorenbs Nybegynder
09. august 2004 - 16:35 #11
Tag et kig på hotscripts.com
under php:
http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_Programs/Blog/index.html
Der er nogle meget avancerede, men også nogle lidt mere simple nogle. Men hvis du har tid og lyst, vil jeg helt klart foreslå at du prøver selv, det er klart det sjoveste, og det giver mulighed for at tilpasse det 100% til resten af sidens design, og hvis du skulle støde ind i problemer kan du jo bare spørge her på eksperten:)
Avatar billede sorenbs Nybegynder
09. august 2004 - 16:37 #12
Jeg synes denne ser god og overskuelig ud :)
http://redblog.sourceforge.net/