Avatar billede x2000y Nybegynder
08. august 2004 - 12:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Låst mod redigering

hej eksperten

jeg har et lille problem med mit word. Den bliver ved med at skrive at dokumentet er låst mod redigering så jeg kan derfor ikke bruge programmet håber der er nogen der kan hjælpe mig med mit problem !
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 13:07 #1
prøv at benytte værktøjslinien DISPOTION i menuen VIS. Her kan du åbne og låse dokumenter efter behov.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. august 2004 - 13:08 #2
... kik i mappen hvor documentet ligger.
Så skal der nok ligge en fil ved navn ~[etellerandet].doc - slet den.
PS: Det er normalt en skjult fil...
Avatar billede x2000y Nybegynder
08. august 2004 - 13:11 #3
programmet skriver det også når jeg åbner et nyt dokument !
jeg kan ikke komme ind i dispotion da den er låst
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 13:16 #4
har du tjekket words indstillinger: funktioner - indstillinger - sikkerhed og checket for adgangskode m.v?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 13:17 #5
Har du opdateret office og hvilken version benytter du?
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 13:21 #6
Prøv at gå i udskriftlayout og se om det hjælper.
Avatar billede x2000y Nybegynder
08. august 2004 - 13:23 #7
kan ikke komme ind i indstillinger og jeg er i udskriftslayout
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. august 2004 - 13:23 #8
"opdateret office" -> http://office.microsoft.com/OfficeUpdate/default.aspx
PS: Hvis du opdatere med en af OfficeServicePack skal du sansynligvis bruge original CD'en undervejs...
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
08. august 2004 - 13:32 #9
Eller har du måske slet ikke originalcd`en?
Avatar billede x2000y Nybegynder
08. august 2004 - 13:37 #10
jo det har jeg hvis jeg kan finde den, fik den sammen med min com for et år siden jeg leder lige der går lige 15 min.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
08. august 2004 - 14:08 #11
... det er kun ved de store OfficeServicePack at den lige skal kikke i din original CD.

Kan også sakses herfra:
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Generelt: Skriv lige hvilken Office/OS version.