Avatar billede sash Nybegynder
07. august 2004 - 21:23 Der er 7 kommentarer

c++ til php

er der nogen som kan oversætte en script i c++ til php??Er der nogen programmer der kan gør det??
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2004 - 21:33 #1
Ikke alt C++ kan oversættes til PHP.

Så det afhænger lidt af hvad den C++ kode gør.
Avatar billede nicklasb Nybegynder
07. august 2004 - 22:09 #2
problemet er at et c/c++ program skal holdes igang så længe programmet køre, og skal kunne returnere data til brugeren. Dette sker via en form for løkke.
Netop dette skal for alt i verden undgås ved brug af php, da brugeren ved en "så" uendelig løkke aldrig vil få et output!
Når du programmere, eller scripter php, hvad man vel egentligt gør, skal du sørge for inden for så kort tid som overhovedet muligt at udfærdige et brugbart output du kan sende til brugeren hvorefter du kan lade brugeren maskine om at formatere og vise siden som den nu engang er tænkt. Har brugeren herefter rettelser eller andre valg han ønsker at fortage på din side, må du sende det fornødne input til serveren igen, hvorefter du kan analysere dette og outputte afhængigt af brugerens ønske!
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2004 - 22:20 #3
Det vil formentligt være rimeligt nemt at oversætte C++ til PHP hvis
C++ koden er et CGI script eller et ISAPI modul.

Det vil være umuligt at oversætte andre slags C++ kode til PHP. En device
driver f.eks..

Så vi skal vide hvad det er for noget kode.
Avatar billede sash Nybegynder
08. august 2004 - 13:40 #4
Det er mobil unlock calc i c++ til DCT3 og DCT4.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. august 2004 - 13:48 #5
Det tror jeg absolut er muligt at konvertere. Men hvis det er mange
linier, så er det et stort arbejde.
Avatar billede arne_v Ekspert
22. august 2004 - 11:47 #6
Lukke tid ?
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2004 - 22:00 #7
??