Avatar billede stitojo Nybegynder
26. februar 2001 - 11:26 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Raid

Jeg er hved at købe ny pc.Amd tb 1200 den skal køre raid med 2 stk ibm 45 gb hd.men hvilket bundkort skal jeg bruge.hvad med opsætning
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 11:27 #1
Prøv ovre på Hardware:PC
Avatar billede fcs Novice
26. februar 2001 - 11:28 #2
Måske ville det være en bedre ide hvis du oprettede dette spm. i den rette kategori, f.eks. [Hardware - PC]???
Avatar billede fcs Novice
26. februar 2001 - 11:28 #3
nil.dk>> He, he
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 11:29 #4
fcs >> *S*
Avatar billede 12tri Nybegynder
26. februar 2001 - 11:37 #5
prøv en anden kategori
Avatar billede nil.dk Nybegynder
26. februar 2001 - 11:38 #6
velkommen til 12tri.. bedre sent end aldrig ;o)
Avatar billede 12tri Nybegynder
26. februar 2001 - 12:16 #7
Jeg havde åbnede en masse vinduer, og læste så lige en artikken, venter tilbage, og svarede, så jeg havde ikke set jeres svar :0)
Avatar billede deleuran Nybegynder
04. marts 2001 - 11:09 #8
Du kan bruge alle bundkort til Amd og opsætningen er meget enkelt. Se evt. www.promise.com
Avatar billede deleuran Nybegynder
04. marts 2001 - 11:11 #9
Raidkortet skal monteres i et ledigt slot og du skal så bare lave din opsætning i kortets bios.
Avatar billede nadelmann Nybegynder
12. marts 2001 - 14:46 #10
Det kommer helt an på hvad du skal bruge den til.

Hvis du skal have dine diske i et raid 0 så kan du nøjes med at bruge NT´s diskmanager og bare sætte dem på samme kontroller.

Du skriver ikke hvilken type diske det er men hvis det er IDE så er der ikke mange controllere at vælge imellem. Jeg kan finde en til dig hvis du ønsker det men skriv først om hvad det skal bruges til. Sikkerhed / Størrelse eller hvad