Avatar billede tl Nybegynder
07. august 2004 - 17:53 Der er 6 kommentarer

Eclipse plugins med eksisterende java applikationer.

Kan det lade sig gøre at få en eksisterende java-applikation til at køre som et plugin til eclipse...

Sagen er den at jeg har 3-4 applikationer der skal køre under det samme framework, og kunne snakke sammen, og det kan en tom eclipse måske bruges til..?

En svær nød i know...
Avatar billede arne_v Ekspert
07. august 2004 - 22:42 #1
Jeg kan ikke lige se hvad du vil få ud af at køre dem som Eclipse plugins.

Vil det ikke være mere naturligt at have et normalt program
som kalder koden formentlig i 3 tråde og så med nogle objekter som
bruges til overførsel af information mellem dem ?
Avatar billede tl Nybegynder
08. august 2004 - 19:38 #2
ideen skullle jo være at man havde en samlet brugergrænse flade på tværs af flere applikationer, samt en fælles platform til at afvikle dem.
Avatar billede arne_v Ekspert
08. august 2004 - 23:01 #3
Så vidt jeg ved kan en Eclipse plugin stort set alt, så det bør nok kunne lade
sig gøre.

Men jeg er umiddelbart skeptisk overfor ideen.

Passer dine applikationer ind i hvad andre har bruge Eclipse plugins til ?
Avatar billede arne_v Ekspert
08. august 2004 - 23:01 #4
Avatar billede tl Nybegynder
10. august 2004 - 10:15 #5
Ideen skulle være at flere leverandøer skulle kunne udvikle separate java applikationer, som man ville kunne samle i en eclipse installation, som en slags portal for tykke klienter.

Der skal være mulighed for at opstarte applikationerne uafhængigt, og applikationer skal kunne udveklse data og kunne notificere hinanden.

Et eclipse plugin kan jo netop disse ting, men spørgsmålet er om man uden videre ville kunne få en eksisterende java applikation ( med en Main()) til at kunne køre inde i eclipse som et plugin...

Ideen er lækker, men det er nok ikke sådan bare lige.. tror jeg.. Men værd at undersøge..
Avatar billede norbert Nybegynder
02. september 2004 - 18:08 #6
Undskyld, tl, men var det ikke på tide at du lukkede nogle af dine mange spørgsmål? Du har 3.950 point ude.
http://www.eksperten.dk/toplist.phtml?sort=Ude&order=desc