Avatar billede rainbow Nybegynder
07. august 2004 - 17:35 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

låse et dokument

Jeg ville høre om man kan låse eller sætte en kode på et word dokument hvis man f.eks skal bruge det til en slags dagbog ??
Avatar billede kabbak Professor
07. august 2004 - 17:42 #1
GemSom > Funktioner > generelle indstillinger

Der kan du sætte pw på
Avatar billede kabbak Professor
07. august 2004 - 17:44 #2
Filer > GemSom > Funktioner > generelle indstillinger
Avatar billede elf Nybegynder
07. august 2004 - 17:45 #3
Hejsa,

Du kan tilgive det en kode således det kræver password når det skal åbnes. Dog skal du være opmærksom på, at den ikke lige er til at fjerne igen, men du kan dog kopiere indholdet over i et andet dokument og så gemme uden password.

Hvis du vil gemme med password gør du det under dine gem indstillinger, værktøjer (tools) og dernæst sikkerhedsindstillinger eller det, der ligner (afhænger lidt af din version af Office)
Avatar billede rainbow Nybegynder
07. september 2004 - 17:46 #4
tak for hjælpen Elf, og undskyld jeg først svare nu. Men computeren var nede :0 )
Avatar billede rainbow Nybegynder
07. september 2004 - 17:47 #5
ved ikke om du fik pointene. Er lidt lyssegrøn herinde.
Avatar billede elf Nybegynder
07. september 2004 - 19:01 #6
Hejsa,

Det er helt ok - har ikke fået point'ne, du skal acceptere mit svar ude til højre :-)
Avatar billede rainbow Nybegynder
08. september 2004 - 20:54 #7
ok
Avatar billede elf Nybegynder
08. september 2004 - 21:49 #8
tak :-)