Avatar billede dcgeek Nybegynder
07. august 2004 - 16:51 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Min computer lukker ned automatisk

Hvordan kan det være, at min bærbare computer, der har kørt fint nok siden efteråret sidste år, lige pludselige er begyndt at lukke ned efter at have kørt i et stykke tid (ca. 2 timer), og er tilsluttet både strøm og batteri? Batteriet har 96 % tilbage så det kan ikke være fordi strømstikket er faldet ud og batteriet er brugt op. Hvad er årsagen til denne pludselige slukning af computeren der konstant fremkommer efter et stykke tid?
Avatar billede Dan Hansen Juniormester
07. august 2004 - 17:24 #1
tæller den ned???
altså kommer med en advarsel om at den lukker om 60 sekunder...???
Avatar billede tue69 Nybegynder
09. august 2004 - 17:04 #2
Prøv evt microsoft.dk og kig under "sasser virus".. Symptomerne lyder derefter