Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 00:07 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Lave design

Hej eks.

Jeg skal til at lave hjemmeside igen.. Men kan ikke rigtigt finde på et design.
Har godt selv kunne lave nogle gode designs men er løbet tør for idéer.

Jeg vil gi' 200 points til den der laver det bedste...

Der skal selvf. være en masse grafik. Og så skal det laves så det ikke er til fream.

Håber i kan hjælpe...
Avatar billede znus Nybegynder
07. august 2004 - 00:55 #1
3 kort spørgsmål:
hvad slags side er det?
hvad med farver?
tema?

hilsen Jonas
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 11:39 #2
en privat side. men stadig hvor andre kan komme og kigge på..

baggrundsfarven skal være #445566 eller også skal den være en fed grå.
de andre farver kan du selv finde på.

temaet finder du bare selv på ;)
Avatar billede arnums Nybegynder
07. august 2004 - 12:12 #3
lol......
Din URL?
Hvad er grunden til siden?
Hvor mange knapper?
Hvor mange sider?
Stil? (hi-tech, retro, kitch, kiks, minimalistisk - find selv på flere)
Alm. side eller Flash side?
Musik på siden?
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 16:13 #4
www.mboye.frac.dk/ny/ <- det var den jeg var igang med. Men designet lignede en af mine venners for meget.

der er ikke rigtigt en grund.. har lavet hjemmeside i et par år. men er løbet tør :P

Menu: Forside, Nyheder, Om mig, gæstebog, kontak, (forum) og så er der login, opret bruger, andre brugere... noget i den stil med mit design som der er nu på den side.

der skal bare laves en index fil så laver jeg selv resten.

stilen finder du jo på den URL som jeg har oplyst til dig.

bare en alm. side... men der må gerne være flash på den. Hvis du også laver et banner må det gerne være flash.

Nej der er ikke musik på siden. hader når der er det :P
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2004 - 18:29 #5
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 19:01 #6
Det er okai..
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 19:04 #7
Men jeg vil gerne have det i HTML sådan så jeg også selv kan ændre i det ;)

Skal f.eks. ikke bruge søge funtion.
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2004 - 19:37 #8
Du kan få det som
1) en photoshopfil
2) en jpg-fil uden indhold (logo, rubrikker, tekst og billeder)
3) en html-fil hvor jeg har slicet billedet op (igen uden indhold)

Jeg vil gerne lave 3´eren, men vi risikerer, at jeg ikke opdeler det på den måde, som du vil have det. Hvis du har Photoshop er 1´eren langt at foretrække, eller...?
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 20:46 #9
okai.. kan jeg ikke bare få det som en photoshopfil. så kan jeg selv sætte designet sammen.
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2004 - 20:50 #10
Har du en mailadresse :o)
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 20:58 #11
boye@lynild.dk <- main
mbh-boye@sol.dk <- msn
Avatar billede weblex Nybegynder
07. august 2004 - 21:03 #12
Der skulle være noget på vej til dig...

Have fun!
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 21:04 #13
jo tak...
Avatar billede boye_14 Nybegynder
07. august 2004 - 21:16 #14
har fået filen.. kigger den lige igennem.. ;)