Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 15:27 Der er 15 kommentarer og
2 løsninger

Phillips kodefri??

Hejsa - Har en Phillips DVD622 afspiller, som ikke vil afspille andet end region 2

Nogen, der kender til en løsning på dette således jeg kan afspille alle regioner..?

Tak !
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2004 - 15:31 #1
Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 15:37 #2
Hrværet der, mange af link'sne virker ikke. Et af forslagene kræver en special remote..

Har også været her: http://www.home.zonnet.nl/jeroenverhaar/en/vervolgindex/dvdregiovrij/dvdregiovrijall.htm
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:10 #3
Denne her er også med remotekontrol, som dem du har set. Men vedkommende kommer faktisk med en sjov detalje. Der er nemlig returret på remoten, så hvis du ændrer koden og sender remoten retur med det samme, får du pengene tilbage :-)

http://www.dvdhacks.co.uk/forum/Message.asp?id3=1939
Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 16:15 #4
LOL ja så jeg godt. Overvejer det også, da jeg nu må konstatere, at netop model 612/622 kun kan gøres regionsfri med en anden remote, en palm eller lign.. Kan desværre ikke bruge den tilhørende remote..!
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:18 #5
Har selv problemet med min dvdr990. Så hvis jeg vil afspille reg. 1-dvd'er må jeg cracke koden i pc, og det er vist ikke ulovligt, så længe det kun er regionskoden. Men ellers kan jeg jo ikke afspille den :-)
Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 16:20 #6
Går ud og køber en ny maskine og får den anden regionsfri på et tidspunkt - nogen du kan anbefale..? :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:22 #7
Jeg sværmer normalt til Nintaus, de plejer at være både regions- og macrovisionfree. Og så har de egentlig også et flot billede.
Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 16:23 #8
Ok - pris og hvor kan de erhverves ?
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:24 #9
Jeg leder :-)
Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 16:26 #10
Super, du må gerne lige fortælle mig hvad det der macrovisionsfree er - Havde overvejet lidt at købe den billige maskine i Blockbuster (kodefri), den har vist erhvervet nogen priser på et tidspunkt. Men måske er den lidt forældet efterhånden..!?
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:29 #11
http://dvdpriser.dk/Listproducts.asp?ID=128&Parent=&Producent=739&Rating=0&Max=2000&Soegeord=dvd&Equal371=&Equal1253=&Equal159=&Submit.x=26&Submit.y=11
Her er tre maskiner der er både macrovisionfree og kodefri.
Macrovision er den spærring der gør, at du f.eks. ikke kan optage fra DVD til videobånd uden at billedet er scramblet.
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:30 #12
Den her maskine er rigtig fed, den har jeg selv :-)
http://www.mm-vision.dk/default.asp?dvarenr=9499&menu=dvd
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:33 #13
http://www.web-shoppen.dk/web-shoppen/displayProduct.jsp?link=edbpriser&displayProduct=000000F80BC8BB5A04F0BF00AD2074D5
Den her er bestemt heller ikke dårlig - og så er den billigere end den anden :-)
Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 16:34 #14
Super - stik mig lige et svar - du skal lige belønnes for din hjælp :-)
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:38 #15
Fint - jeg deler med phatlasse, han kom jo også med svar :-)
Og så held og lykke med din nye nintaus, når du får den, du vil ikke komme til at fortryde. :-)
Norbert :-)
Avatar billede elf Nybegynder
06. august 2004 - 16:40 #16
oki :-)

GOD weekend !
Avatar billede norbert Nybegynder
06. august 2004 - 16:42 #17
Og hvis den ikke skulle være kodefri, når du får den, kan du bruge phatlasses link til at finde nintaus-afspilleren. Så står koden der, det er jeg sikker på, ellers skriver du bare her igen :-)
Norbert :-) Go´ weekend
\|/
c",)
-|-
/ \
(tegnet af ullesan)