Avatar billede kallekk Nybegynder
06. august 2004 - 11:45 Der er 1 kommentar

Problemmer med repeaterkontrol

Dav

Jeg læser resultatet af en stored procedure ind i en datatabel. Denne datatabel læses ind i en repaeterkontrol.
I repeaterkontrollen har jeg oprettet labels, og disse labels sætter jeg lig med de forskellige kolloner i datatabelen. Det jeg ønsker er at få vist mit data således

Kunde1: John Tlf: 22554646

Kunde2: Flemming Tlf: 55447788

Mit problem er at mit data bliver skrevet oven i hinanden i hver label. Mit ønske er jo at repeater kontrollen gentager datapræsentationen for hver række i min tabel, men istedet bliver alt læst ind i en datapræsentation??? Det er tidligere lykkedes mig at gøre dette hvis jeg præsenterede mit data i en html tabel, kan det ikke lade sig gøre hvis man bruger gridlayout og labels????
Avatar billede driis Nybegynder
06. august 2004 - 15:50 #1
Det kan selvfølgelig lade sig gøre. Prøv at vise os koden.