Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 11:09 Der er 1 kommentar

Excel ind i ASP side

Nu er jeg langt fra kendt med ASP og derfor har jeg et lille problem. Jeg har et regneark hvor der er både dynamiske felter og faste felter. Så vil jeg gerne lave så jeg kan smide nyt antal i min varebeholdning og kunne udregne pris ved udtræk. Derudover skal den kunne opdatere varebeholdning ved salg. Der er lidt ting i det, og det kan godt være jeg ikke har fået forklaret det godt nok. Men bare spørg. Jeg kan evt. sende en kopi af Excel arket.
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 11:15 #1
DVS. 1 stk. admin side hvor jeg kan ændre varebeholdning ved indkøb samt pris. og 1 stk. "faktura side" hvor jeg kan smide antal stk. og få en samlet pris.