Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 10:59 Der er 5 kommentarer

Excel til PHP med MySQL

Er der ikke en der kan hjælpe mig da jeg ikke selv er ret hård til PHP oh MySQL.
Jeg har et Excel ark dem nogle regne funktioner i som jeg gerne vil lave online.
Det handler om nogle fast værdier og noget med hvor mange varer jeg har. Og så skal der være en mulighed for at trække et facit ud og en opdatering derefter af varebeholdning.
Avatar billede overchord Nybegynder
06. august 2004 - 11:03 #1
Det lyder umiddelbart som om det ville vaere bedre at bruge ASP idet du kan traekke direkte paa excel dokumentet fremfor at skulle eksportere det til text og saa ind til mysql
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 11:04 #2
ok...det kan ASP altså..?? SÅ smider jeg lige postet derover
Avatar billede overchord Nybegynder
06. august 2004 - 13:35 #3
ja er ikke nogen ASP-haj, men hvis det ikke kan goeres direkte kan du ihvewrtfald linke dit regneark igennem access (hvor det saa opfattes som en tabel), saa det vil under alle omstaendigheder vaere nemmere.

Husk at lukke spm her.
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 16:22 #4
Hvordan lukker jeg det??
Avatar billede overchord Nybegynder
06. august 2004 - 17:36 #5
Efter du har lagt dit svae vaelger du dit eget navn fra listen og trykker godkend/accepter.