Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 10:18 Der er 5 kommentarer

Konvertering og brug af Excel ark til varebeholdnngs system

Jeg har et Excel ark med funktioner i hvor den lægger celler sammen horizontalt.
Det handler om at den skal udregne vare værdi for hver vare. Men alt dette virker fjong. Nu vil jeg så gerne konvertere den til MySQL med de funktioner i. Kan man det??
Ud over det så skal jeg bruge det til en webside hvor jeg så nemt kan indtaste og få beløb ud. Noget ala noget faktureringsværktøj i en Lite version. Er der nogen der ved et sted jeg kan hente lidt hjælp til det, en guide eller noget??

Hvis jeg roder lidt i det så undskylder jeg da, og jeg kan sagtens sende min excel fil.

På forhånd tak
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
06. august 2004 - 10:30 #1
Kan du lave php? Det virker som et relativt simpelt projekt i php, hvis man har check på det.

Konvertere funktionerne? Tja, du kan vel "oversætte" dem til php, det skulle heller ikke være slemt.
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 10:35 #2
he he..jeg er ikke ret hård til PHP. Men måske kunne du hjælpe mig??
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 10:38 #3
Men der skulle jo gerne en MySQL db bag
Avatar billede ldanielsen Nybegynder
06. august 2004 - 10:47 #4
Jeg er ikke skrap til PHP. Opret spm. i Opgaver eller PHP

Ja, der skal en MySQL bag, det er jo lige det php kan.
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
06. august 2004 - 10:55 #5
Ok det vil jeg kigge på...tak for hjælpen