Avatar billede steffen2003 Nybegynder
05. august 2004 - 20:32 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Windows XP service Pack 2

Hvor finder man Windows XP service Pack 2 ? jeg har hørt at nogen kører de BETA version af denne. En version som Microsoft har frigivet for at få testet den på flere computere!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 20:36 #1
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. august 2004 - 20:46 #2
Fungerer vist kun på engelske versioner af XP, endnu.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 20:53 #3
Michael > Der er jeg bange for du har ret...
Men det er så vidt jeg ved også kun den eneste version der er udgivet!?
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. august 2004 - 21:07 #4
Jeps, det var bare for at oplyse spörgeren. Hvis han nu sidder med et dansk XP så er der ingen grund til at downloade det ;o)
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. august 2004 - 21:08 #5
Men 200 point for det spörgsmål steffen2003, er det ikke lige i overkanten :oD
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 21:11 #6
michael > jo... det er en del meget... men så smider han bare selv et svar og tager bare  140-185 point selv ;)
det er vel gjort med mottoet: Mange point = hurtigt svar. ?!
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. august 2004 - 21:16 #7
webmasterdk>>Du har givet svar på spörgsmålet så er pointene dine. Det var bare for at göre steffen2003 opmärksom på det. Det kunne jo väre han kom til at behöve pointene til noget vigtigt en dag.
//Michael
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. august 2004 - 21:20 #8
michael > Point gør mig sådan set ikke det store.. :)
Har ~19K ca.. ;)
Avatar billede michael_stim Ekspert
05. august 2004 - 21:33 #9
Nej heller ikke mig. Man har ikke en chance for at bruge pointene, man er her mest for at hjälpe (og läre sig).
Avatar billede steffen2003 Nybegynder
06. august 2004 - 12:48 #10
Tak for svarene! - Jeg har nu hentet SP2 og det kører fint!

Husk fremover at skrive svarene som "svar" istedet for som "kommentarer" ellers kan jeg ikke komme af med mine points!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
06. august 2004 - 13:19 #11
steffen2003 > Jeg venter for det meste altid med at svare indtil spørger beder om det...
Så slipper han for at skulle afvise mit svar... ;)
Avatar billede michael_stim Ekspert
06. august 2004 - 13:37 #12
steffen2003>>Man bör ikke svare för man er sikker på at ens svar har hjulpet ;o)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
06. august 2004 - 14:05 #13
Men steffen > du er altid velkommen til at uddele karma ;)