Avatar billede tpd Nybegynder
05. august 2004 - 20:15 Der er 6 kommentarer

Få mine Internet "bars" væk!

Hej eksperter!

Hver eneste gang jeg åber min internet-explore, kommer der 2 bars frem og den åbner et vindue med reklame! Hjælp mig hvordan får jeg det væk!

Mvh Simon
Avatar billede swaxi Nybegynder
05. august 2004 - 20:20 #1
hent & installer http://beam.to/spybotsd
Avatar billede tpd Nybegynder
05. august 2004 - 20:21 #2
ja det er nemt at sige, der er jo mange programmer hr.
Avatar billede b.b Nybegynder
05. august 2004 - 20:33 #3
hvad er det du ikke kan forstå...som swaxi siger, spybot kan hjælpe dig...hent og installer..
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:49 #4
Vi prøver lige på en måde der er til at forstå for alle :)

http://arlet.dk/spybothjt.htm - på denne side står der hvad du skal gøre. Efter scan med Spybot, kopierer du bare indholdet af loggen herind, så kigger jeg på den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 20:49 #5
Indholdet af loggen = det er hijackthis loggen der er tale om :)
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
13. september 2004 - 21:46 #6
Bare brug spysweeper. Kan hentes på www.spywarefri.dk . Havde selv det problem. Ad--aware og spybot suede ikke til en skid. Men spysweeper fjernede det uden problemer.