Avatar billede chrisesej Nybegynder
05. august 2004 - 19:30 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvilket program?

Hey.
Jeg søger et Hjemmeside program men kan ik finde ud af html.
Men hvor man indsætter billeder, Ligesom Webbyen's program. Som kan noget og ik for svært, er nemlig ny.

Jeg søger også et godt grafik program har prøvet psp men kan ik finde ud af det. Ik for svært

Chrisesej

P.s. er desperat man får 200 for at svare
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2004 - 19:33 #1
Frontpage er vist det nemmeste begynderprogram til hjemmesider der findes... eller Mozilla Composer.

Paint er ret nemt at bruge.
Avatar billede chrisesej Nybegynder
05. august 2004 - 19:36 #2
til avlund
hey er kun 13 år og min pung er ik på det højeste
Hvor kan man downloade Frontpage eller Mozilla Composer henne? selvfølgelig gratis...vis man kan....!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
05. august 2004 - 19:39 #3
Jeg tror ikke at de er gratis, hent evt. i stedet TSW webcoder, den er lidt sværere men stadig rimelig ok!

http://www.download.com/3000-2048-10218587.html?tag=lst-0-3
Avatar billede chrisesej Nybegynder
05. august 2004 - 19:43 #4
til friends
er det html?
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2004 - 19:44 #5
Mozilla Composer er gratis. www.mozilla.org

Og det er i hvert fald nemt at bruge.
Avatar billede avlund Nybegynder
05. august 2004 - 20:04 #6
Tak for points!