Avatar billede meck Nybegynder
05. august 2004 - 16:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Rengøring af bærbar

Hey...

Som overskriften lyder, er jeg interesseret i at vide, hvordan jeg rengører skærmen på min bærbar...

Jeg tænker på, hvilke ting, jeg eventuelt kan rengøre den med, da jeg har hørt, at det ikke er lige meget, hvad jeg bruger...

På forhånd tak..

Kristian
Avatar billede nopsen Ekspert
05. august 2004 - 17:50 #1
der er mange som anbefaler at man blot bruger vand og og en klud, men jeg selv bruger det rensemiddel man kan købe hos enhver pc-forhandler, da man så er sikker på at det er i orden og der følger desuden nogen meget bløde klude med.
måske er vand nok, men ikke hvis man ryger og der er nicotin på skærmen, så bliver det meget svært at fjerne med vand alene.. hvis du desuden kommer til at ridse eller på anden måde ødelægge skærmen på den måde, dækker garantien heller ikke.
derfor anbefaler jeg at du køber det dertil indrettede rensemiddel.
Avatar billede nopsen Ekspert
05. august 2004 - 17:51 #2
du må ADRIG bruge alm rude/glas rens!
Avatar billede meck Nybegynder
05. august 2004 - 18:29 #3
Hehe okay... Det vil jeg huske... Men jeg kunne sgu godt forestille mig, at der er nikotin på, da jeg selv ryger..

Men så vil jeg da købe det rensningsmiddel, som du foreslår...
Avatar billede nopsen Ekspert
05. august 2004 - 18:36 #4
ok god ide :)

lukker du her? jeg kan se at der er nogen der skriger på feedback fra dig i nogen af dine andre åbne spørgsmål.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. august 2004 - 19:55 #5
Jeg ryger ved min bærbare, og vand og bomuldsklud er nok!
Avatar billede nopsen Ekspert
05. august 2004 - 21:04 #6
ok det er absolut ikke nok på min, men jeg ryger sikkert også for meget hehe