Avatar billede psychotius Nybegynder
04. august 2004 - 20:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Hvordan arrangerer man ikoner?

Titlen er måske lidt misvisende, men pyt, her er spørgsmålet:
Hvordan får jeg Windows XP til at holde op med at ville arrangere ikoner i en mappen, hvor den overvejende del af filerne er lydfiler, efter ting som f.eks. Forfatter, Copyright, År, Kunstner, Album, og i stedet arrangere filerne efter Ændret?!

Det er ved at gøre mig vanvittig, håber på et snarligt svar...
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 20:21 #1
det gør du ved at åben mappen vælge vis detaljer, tryk på det punkt den skal sortere efter og vupti så er de sorteret efter type eller hva du nu ønsker
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 20:21 #2
du kan også højreklikke og vælge arrangere efter  og så vælge den måde de skal arrangeres på
Avatar billede haverslev Novice
04. august 2004 - 20:37 #3
Just info:musikfiler kan ikke arrangeres som Ændret.
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 20:38 #4
haverslev - det virker nu fint for mig?!
Avatar billede haverslev Novice
04. august 2004 - 20:41 #5
triple-x - på f.eks mp3 / wma filer ?
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 20:44 #6
jeps :) har du husket at tilføje "ændret" da den måske ikke er aktiveret i din musik mappe :) højreklik ved siden af navn type og de andre og sæt flueben ved ændret
Avatar billede haverslev Novice
04. august 2004 - 20:50 #7
Jeg har slet ikke ændret på listen - når jeg er i musikfiler, kun i andre mapper??
Har du gjort noget specielt da?
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 20:52 #8
haverslev - som jeg skrev, du skal selv lige tilføje "ændret", vælg, vis -> detaljer. Klik i den grå top hvor du også finder navn, type og lign, højreklik efter det sidste punkt og sæt flueben i "ændret"
Avatar billede haverslev Novice
04. august 2004 - 20:57 #9
triple-x >tak, vidste jeg ikke, så lærte jeg også noget!
Avatar billede psychotius Nybegynder
04. august 2004 - 22:25 #10
triple-x smid lige et svar, så er der point til dig :D

Tusind tak for hjælpen
Avatar billede triple-x Nybegynder
04. august 2004 - 22:57 #11
nej tak :) samler ikke point
Avatar billede psychotius Nybegynder
05. august 2004 - 12:43 #12
så trækker jeg dem da bare tilbage igen, men endnu en gang, tusind tak for hjælpen :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. august 2004 - 13:34 #13
det var så lidt :) skulle det være en anden gang.