Avatar billede zoom Praktikant
04. august 2004 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvordan ser man Webcam

Hejsa
Jeg kan ikke se andre folks webcam når jeg f.eks er på Yahoo messenger. Jeg tror at det er noget med at ZoneAlarm blokere men hvor skal jeg ændre indstillingerne så jeg kan se webcams ?

Zoom
Avatar billede wannadoo Nybegynder
06. august 2004 - 19:30 #1
Har du evt. mulighed for at deaktivere ZoneAlarm? For det er første skridt, for at se om det virkelige ER ZoneAlarm der laver balade, hvilket det med stor sandsynlighed er.
Avatar billede zoom Praktikant
03. januar 2006 - 16:14 #2
tak for svaret ...det løste sig