Avatar billede thomas_nj Nybegynder
04. august 2004 - 11:35 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Doom 3 demo

Hejsa

  Nu begybder Doom 3 jo at udkomme, så derfor undrer det mig lidt at der ikke er en demo til det, eller er det mig der ikke kan finde den.
  Det er jo et must spil men vil gerne lige se hvordan det kører på min pc inden jeg køber det. Det jeg er lidt nervøs for er mit gfx (geeforce 3 ti 200). Det er jo ikke helt nyt længere.
  Er der nogen der ved om der ligger en demo derude eller et sted hvor man kan se hardwarekravene?
Avatar billede klojs Nybegynder
04. august 2004 - 11:46 #1
Avatar billede thomas_nj Nybegynder
04. august 2004 - 11:50 #2
ahh ser ud til at mit gamle geforce 3 lige klarer skærene :) Nu har jeg været rundt over alt uden at finde en demo/beta så må vel bare vente til det er til at købe i en butik i nærheden.

klojs>> Lægger du ikke lige et svar?
Avatar billede klojs Nybegynder
04. august 2004 - 11:56 #3
Jo takker :-)
Avatar billede klojs Nybegynder
04. august 2004 - 12:04 #4
Du kan evt. prøve at holde øje med denne side
http://www.doom3.it/
Avatar billede jugco Nybegynder
05. august 2004 - 12:38 #5
ØV øv øv

P4 1.5Ghz CPU (or equivalent).                      P4    1,5 Tjek
384MB of RAM.                                              256 Fail
64MB graphics card (see below for chip details).  Gforce3 32  Fail
2GB of free hard drive space.                              200 Tjek

ud og købe mer ram og nyt grafik kort