Avatar billede zeroxdk Nybegynder
03. august 2004 - 19:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med Internet Explorer og Outlook 2003

Hej jeg har nogle lidt underlige problemer.
Hver gang jeg starter min computer går der ca 30sek til 1min til Zone Alarm pro har loadet og jeg har net forbindelse. Og når jeg så åbner IE, svarer det ikke i ca 1 min og så pludselige kommer siden. Og med Outlook 2003 sker der det samme, 1min om at loade og når jeg så skal klikke på en ny meddelse går der også ca 1min før den loader.

Og det underlige er at Opera virker helt normalt og jeg kan også bruge MSN Messenger helt uden problemer.

Jeg har prøvet at geninstallere IE og Office 2003, uden held. Jeg har også bare prøve at slette Office 2003 og bare prøve og se om IE virkede, også uden held.

Jeg har intet spy-ware installeret.

Det hele begyndte dog da min fætter kom til at installere noget der hedder .NET Framworks 1.1. Da jeg slettede det virkede IE og Outlook 2003 igen men da jeg genstartede computere var det der igen.

OS: Windows XP Home Edition
Office 2003 PRO DK
Zone Alarm Pro 5.1
Norton Antivirus 2004 Pro
Avatar billede jugco Nybegynder
05. august 2004 - 00:41 #1
Det kunne være din internet opkobling der er noget galt med// eller internet udbyder

men har samme problem bare med Bit Defender istedet for norton
Avatar billede zeroxdk Nybegynder
05. august 2004 - 12:20 #2
Jeg har løst problemer men ikke på den bedste måde. Jeg har simpelthen formateret og installer XP igen. :-( spild af tid microsoft