Avatar billede ewp Nybegynder
03. august 2004 - 14:16 Der er 8 kommentarer

Fjerne dialogboks

Jeg har lige opdateret min PC med Windows XP 2003 og Office 2003. Jeg kørte tidligere med ældre udgaver af disse programmen.
Mit problem: Hver gang jeg åbner Outlook, dukker der en dialogboks op, hvor jeg skal vælge profil. Jeg har i dialogboksens "Indstillinger" givet udtryk for, hvilken profil, der skal bruges.
Hvordan slipper jeg af med denne dialogboks?
Avatar billede leif Seniormester
03. august 2004 - 14:21 #1
Hmm, er det Windows XP eller Windows 2003 server du kører ???

Regner med at du Outlook 2003 som standard program. Hvis du i startmenuen højreklikker på Email ikonet og vælger Egenskaber, trykker Vis Profiler og sætter prik i Brug altid denne profil, skulle den ikke spørge om det mere.
Avatar billede ewp Nybegynder
03. august 2004 - 14:44 #2
Outlook er mit standardprogram.
for at komme ind til Outlook/Emailikonet i startmenuen må jeg følge denne vej: Start>alle programmer>Microsoft Office>Microsoft Office 2003. Når jeg højreklikker på Microsoft Office 2003 og vælger egenskaber, er der ingen steder, der hedder Vis Profiler, heller ikke under avanceret.
Avatar billede leif Seniormester
03. august 2004 - 14:47 #3
Lige nedenunder Internet Explorer ??? Kører du XP menu eller standard (Windows2000) menu ???
Avatar billede leif Seniormester
03. august 2004 - 14:50 #4
Ellers prøv med Dobbeltklik på Brugerkonti i Kontrolpanel, og klik derefter på Post.
(Hvis du bruger den klassiske version af Kontrolpanel, skal du dobbeltklikke på Post.) Trykker Vis Profiler og sætter prik i Brug altid denne profil
Avatar billede ewp Nybegynder
03. august 2004 - 14:57 #5
Tak for det Leif points er dine - kvordan er det muligt at acceptere dit svar og føre points over til dig?
Avatar billede leif Seniormester
03. august 2004 - 15:06 #6
Det er det nu !!!

Har for vane at lade være med at ligge et svar indtil jeg ved om det fungerer.
Avatar billede ewp Nybegynder
03. august 2004 - 15:11 #7
Den sidste løsning fungerer fint - tak for hjælpen.
Avatar billede hcma Novice
03. august 2004 - 15:42 #8
ewp >>  for at leif kan få sine vejfortjente point, skal du lige hoppe ned til venstre og markere hans navn og så efterfølgende trykke på accepter-knappen.