Avatar billede ewp Nybegynder
03. august 2004 - 14:05 Der er 12 kommentarer

Fjerne "Messenger i Dag"

Hver gang jeg starter min computer dukker "Messenger" op , og det er godt nok; men samtidig dukker også "Messenger i Dag" op. Det er jeg godt træt af. Hvordan fjerner jeg "Messenger i Dag"?
Mit Styresystem er Windows XP Pro.
Avatar billede krydset Nybegynder
03. august 2004 - 14:09 #1
gå i funktioner-> indstillinger-> generelt og fjern flueben i "vis messenger idag"
Avatar billede ewp Nybegynder
03. august 2004 - 14:26 #2
Hos mig er der ikke noget, der hedder indstillinger. Der er noget, der hedder Internetindstillinger>generelt, og her er der ikke muligt at sætte eller fjerne noget flueben.
Avatar billede ewp Nybegynder
03. august 2004 - 15:26 #3
Er her ikke andre wise guy?
Avatar billede and_ Nybegynder
03. august 2004 - 20:50 #4
Det er ikke i din explorer du skal gå i menuerne....

Åbn din messenger... I det her vindue skal du gøre som krydset siger...

//and_
Avatar billede ewp Nybegynder
04. august 2004 - 00:39 #5
krydset & and,
ands bemærkninger hjalp på forståelsen og Operationen lykkedes.
Tak for hjælpen begge 2.
Avatar billede ewp Nybegynder
04. august 2004 - 08:59 #6
krydset & and,
ands bemærkninger hjalp på forståelsen og operationen lykkedes.
Tak for hjælpen begge 2.
PS. Jeg sender dette med prik i svar i håb om, at der kommer en accept-rude frem???
Avatar billede ewp Nybegynder
04. august 2004 - 09:01 #7
Der kom en acceptrude frem, men med mit logo, så en af jer må lave et svar så jeres logo kommer på.
Avatar billede and_ Nybegynder
04. august 2004 - 12:42 #8
Jeg er ikke interesseret i point, da det er krydset som kom med svaret....

Krydset... smid et svar... Pointene er dine ;)
Avatar billede and_ Nybegynder
25. august 2004 - 17:01 #9
Hvad siger i til det? Skal vi forbedre statistikken og lukke spg'et?
Avatar billede krydset Nybegynder
25. august 2004 - 18:27 #10
Neeej vil ikke ha point ksn jo ikkr købe noget for dem :-P
Avatar billede and_ Nybegynder
15. september 2004 - 16:16 #11
ewp... Lav et svar selv og accepter det... Vi skal jo have en så lille "Åbne spg"-statistik :p
Avatar billede and_ Nybegynder
19. januar 2005 - 10:51 #12
så må det da være lukketid...