Avatar billede kfh Nybegynder
03. august 2004 - 12:47 Der er 1 kommentar

Konvertering af Access 2000 base til 2003

Hej Eksperter

Jeg har en lidt ældre Access 2000 base, som jeg skal forsøge at få til at fungere med Access 2003. Det ser fornuftigt ud, bortset fra at få overført data i felter fra en formular til email i Outlook. Outlook åbner fint, men med en tom side (der er altså ingen data (brødtekst)som overføres fra min formular). Se venligst nedenstående kode:

Brødtekst = "Kære " & Me!Deltagernavn & vbNewLine & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "XX siger tak for din tilmelding via vores hjemmeside ..." & vbNewLine & vbNewLine

Brødtekst = Brødtekst & "Se venligst nedenstående data for din tilmelding:" & vbNewLine & vbNewLine

Brødtekst = Brødtekst & "Dato for tilmelding på XX hjemmeside: " & Me.DatoWWW & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Deltagernavn: " & Me.Deltagernavn & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Kundenavn: " & Me.Kundenavn & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Adresse: " & Me.Adresse & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Stilling: " & Me.Deltagertitel & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Afdeling: " & Me.Afdeling & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "E-mail: " & Me.Email & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Telefon: " & Me.Telefon & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Mobil-telefon: " & Me.Mobiltelefon & vbNewLine
Brødtekst = Brødtekst & "Note: " & Me.Note & vbNewLine & vbNewLine

DoCmd.SendObject , "", "", Me.Email, "", "", "Bekræftelse på din tilmelding til XX 2004 fra XXX", Brødtekst, True, ""

Er det noget sikkerhed jeg skal slå fra i Access 2003?

På forhånd tak/KFH
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
10. august 2004 - 09:51 #1
1. Se, f.eks. med MsgBox Brødtekst, om denne er i orden. Måske kan den bare ikke lide 'Ø'(?)