Avatar billede henrik_dk Nybegynder
03. august 2004 - 11:54 Der er 6 kommentarer

Panel til kabinet

Hej,

Jeg søger en som der vil lave et panel med en power og en reset switch samt 2 dioder (HD LED/Power LED).

Håber at nogen vil kaste sig over opgaven!
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
03. august 2004 - 11:58 #1
Du kan købe min gamle kabinetfront, hvis det kan interessere.
Avatar billede henrik_dk Nybegynder
03. august 2004 - 12:04 #2
Jeg skal nok bruge mere end en :-) og det skal spec. designes.

Ellers tak :-)
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
03. august 2004 - 12:21 #3
hehe ok :)
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2004 - 12:57 #4
Du har designet og skal have det produceret?? Eller skal du have designet fronten??
Avatar billede henrik_dk Nybegynder
03. august 2004 - 13:40 #5
Vi skal have det produceret og designet!
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2004 - 14:28 #6
Designet kan jeg godt klare, men det med at producerer kan jeg ihvertfald ikke slev, jeg kender måske nogen der kan klare den sag.

Jeg vil godt høre lidt mere om hvad I havde tænkt jer, så hvis I vil skrive til osj@device.dk